One Less Lonely Girl - chapter 20

Emily grät och skrattade samtidigt. Hon sprang fram till mig oh hoppade upp i min famn. Jag slog armarna runt henne och kysste henne sedan länge. 
Mitt i kyssarna så började publiken att applådera och busvissla. Vi avbröt oss och började skratta. Jag torkade bort hennes tårar och gav henne en puss på pannan.
Lyckligare än någonsin.



EMILYS PERSPEKTIV:

Jag klev av scenen för att låta Justin sjunga klart låten. Det var trots allt det han hade kommit dit för att göra. Efter han sjungt färdigt så kom han rusandes till mig backstage. Då han hade pratat klart med alla i hans crew och reportrar så kunde vi äntligen fara därifrån. Trots att det var ungefär 2 timmar sen som Justin hade uppträtt så var hans fans fortfarande utanför och väntade på honom. Han skrev ett tiotal autografer. Just då så kom jag på tjejen som hade hjälpt mig tidigare. Dani. Jag tog tag i Justin's hand och ledde honom till platsen där hon stått förut och hoppades på att hon skulle vara kvar.
"Dani?" Frågade jag ut i tomma luften för att se om hon var där.
Efter bara några sekunder så kom hon fram från folkmassan. Hon var nog i bara ett år yngre än mig. Hennes kinder var alldeles blöta av tårarna som rann ner för hennes kinder. Jag gav henne en lång kram. 
"Justin.. det här är Dani, utan henne hade jag nog inte fått mig förbi dina fans. haha." Sa jag och Justin gav henne en kram. Hon började gråta ännu mer. 
Jag frågade Justin viskandes om vi kunde be henne hänga med och äta någonstans. Han nickade gillande och frågade sedan Dani:
"Har du lust att följa med och äta? Typ Burger King?" 
"Är ni allvarliga? Får JAG följa med ER och äta?! OH MY GOD. Ja det vill jag!"
Svarade Dani och gav mig och Justin varsin kram. Fansen flockades kring oss.
"Vänta här!" Sa jag till Justin som ändå var upptagen med att skriva autografer till alla, sen sprang jag över gatan till Jessica och Chris. Jessica sov medans Chris åt en snickers. Jag gav bildörren en lätt knackning på den sida där Jessica satt. Hon hoppade till och slog upp ögonen skrämt. När hon fick uppfattning om vart hon var och vad som hände så öppnade hon bildörren och såg på mig entusiastiskt.
"HUR GICK DET?!" Frågade hon.
"Jo det gick bra" Svarade jag glatt.
"Så kul! Vad hände då?!"
"Jag fick mig till slut in till lokalen och efter massa försök fick jag mig också backstage sen-"
"Sen gjorde hon mig gladare än nånsin när hon kom upp på scenen och sa förlåt. Ni lär nog kunna se det överallt på webben sen, haha"
Justin hade lämnat fansen och slog armarna om mig bakifrån. Jag vred mitt huvud mot hans och gav honom en snabb puss. Dani var bakom honom och log medan hon torkade sina glädjetårar.
Jessicas ansikte blev förstenat och hon stirrade länge innan hon insåg vad hon höll på med.
"Ehm, det här är Dani. Ett fan som hjälpte Emily att få sig in till mig" Sa Justin snabbt för att bryta den pinsamma tystnaden. Chris och Jessica vinkade glatt till Dani som gav ifrån sig ett "hej" med ett stort leende.  
"Vi tänkte äta på burger king nu, har ni lust att hänga med?" Frågade jag Jessica och Chris.
Förvånande nog så gick Chris snabbt ut ur bilen och stannade framför oss.
"Kom så går vi med en gång. Jag är utsvulten!" Sa han och resten av oss skrattade.


Burger King låg bara fem minuter bort så vi kunde utan problem gå dit. Eller inte direkt utan problem, kring 10 av Justins fans var efter oss.. inklusive tre-fyra paparazzis. Men det gick bra, dom höll sig på avstånd.
Då vi kom fram så stannade våra förföljare utanför byggnaden, dom kollade in och tog kort genom fönstrena istället. Klockan var halv 12 och jag var förvånad över att Burger king ens hade öppat.
Vi gick fram till disken för att beställa.
"Vad ska du ha Dani?" Frågade Justin och kollade på henne. Dani som stod och kollade ner i marken såg förvånat upp på Justin.
"Va? Jaha, ehm.. asså jag har inga pengar med mig" Sa hon tyst.
"Dani?" Sa Justin och kollade menande på henne. Tillslut tror jag att hon fattade att hon inte behövde betala. Justin skulle göra det åt alla.
"Isåfall vill jag ha en deluxe cheeseburger" Sa Dani betydligt gladare.
"Åh, det lät gott. En sån tar jag med!" Sa jag. Jessica, Justin och Chris tog en likadan.
Då vi hade fått maten så satte vi oss ner vid det närmaste bordet.
Fansen och paparazzin hade fortfarande inte gett upp utan stod fortfarande utanför och stirrade på oss. Jag visste att Justin hatade att bli störd då han åt, så därför blev jag inte förvånad då han sa att han var tvungen att säga till dom att lämna oss ifred.

"Tycker du inte att det är jobbigt?" Frågade Dani mig då Justin gått ut. Jessica och Chris började vräka i sig sina hamburgare som två hungriga vargar.
"Vad för nåt?"
"Fansen och allt. Uppmärksamheten. Blir det inte för mycket någon gång?"
"Jo det är klart, men jag förstår dom, eller er. Jag är faktiskt också besatt i en kändis. Men det får du inte säga till Justin, haha"
Sa jag skämtsamt.
"Haha jasså, vem?" Frågade Dani nyfiket.
"Tyler Ward. Han är så sjuuuuukt duktig!"
"Seriöst? Jag älskar honom! Och du behöver inte oroa dig, jag ska inte avslöja nånting för någon. haha"
Sa Dani och vi skrattade.
Just i det ögonblicket kom Justin tillbaks. Fansen och paparazzin var på väg bortåt då jag kollade dit. Han var bra på att övertala folk, det var en sak som var säker.
"Vad skrattar ni åt då?" Frågade han då han satt sig ner på stolen bredvid mig.
"Åh, vi pratade just om dig älskling" Sa jag för att unvika frågan och Dani fnittrade lite diskret. Justin kysste mig och började äta sin hamburgare. Jag och dani gjorde detsamma.
Då jag kollade upp på Dani så hade hon slutat äta, hon satt istället och kollade på mig och Justin.
Jag tuggade färdigt och svalde.
"Vad är det?" Justin kollade också undrande på Dani.
Hon kom på sig att och skakade på huvudet.
"Oj förlåt, det är bara det att ni är så himla gulliga tillsammans. Har aldrig sett ett sötare par faktiskt! Förstår inte att ni hade gjort slut, jag kan inte se er utan varandra liksom. Önskar att jag hade någon också!"  
"Aw, tack! Och oroa dig inte, när du minst anar det kommer det att dyka upp en kille för dig!" 
Svarade jag och kollade in i Justins ögon. Han gav mig en lätt kyss och Dani gav ifrån sig ett ljust "aw". Jag och Justin började fnittra lite blygt.

Då vi hade ätit klart så gick vi tillbaks till gatan där Chris hade parkerat bilen.
Chris och Jessica satte sig i den och körde iväg. Justin skulle köra hem mig.
"Hur tar du dig hem?" Frågade Justin Dani. 
"Det går en buss vid halv 1 så om jag börjar gå till busshållsplatsen så hinner jag kanske med den" Svarade hon. 
"Annars kan du ju få åka hem med oss. Min bil står bara där borta" Sa Justin och pekade bort mot hans range rover som bara stod några tiotals meter bort. Vi gick dit och satte oss i bilen. Dani berättade var hon bodde och sen la Justin i växeln och körde i väg hem till henne.
"Tack för allt, verkligen. Kan inte tacka er nog, ni har gjort den har kvällen till den bästa i hela mitt liv. Tack" Sa Dani då Justin stannat utanför hennes hus. 
"Tack själv Dani! Vi ses snart igen, det lovar jag" Svarade jag och log varmt mot henne. 
"Vi ses Dani, hejdå!"  Sa Justin efter mig och Dani klev ur bilen och in till sig.


 Hoppas att ni gillar det här kapitlet och förlåt för urkass uppdatering! 5+ kommentarer innan nytt kapitel:)


Kommentarer
Postat av: Melissa

braa:D

2011-11-19 @ 12:19:15
Postat av: linnhalldin

keep on goin' ! :) awsome.

2011-11-19 @ 20:23:15
URL: http://juustanordinarygiirl.blogg.se/
Postat av: Thi

AMAZING!



SÅ GRYMT SKRIVET AWESOME<3<3<3

2011-11-19 @ 21:56:37
Postat av: sara

den va jätte bra :D

2011-11-19 @ 23:29:07
URL: http://justin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fy skit vad otroligt <333

Aww Justin är så gullig emot dani <33

2011-11-21 @ 22:16:29
Postat av: Maja

Mer! Haha...<3

2011-11-22 @ 16:47:42
Postat av: Nathalie

Fyfaan blir bara mer och mer beroende !!!

 loveit

2011-11-22 @ 19:32:31
Postat av: Nathalie

SV. Calibri tror jag :)

2011-11-26 @ 17:35:27
URL: http://torpenbergs.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-11-26 @ 19:16:52
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sjukt bra =)

2011-11-28 @ 21:27:53
URL: http://vannichi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0